خدمات پس از فروش

چاپ مقاله

 

  • معرفی واحد سرویس

 

کارشناسان واحد پشتیبانی فنی شرکت شمین خودرو با بهره گیری از جدیدترین آموزشهای شرکت رنو و دسترسی به آخرین اطلاعات تعمیراتی، همواره در تلاشند تا مناسب ترین راهکار تعمیراتی را جهت رفع ایراد خودروها به نمایندگی ها اعلام نموده و کارشناسان و پرسنل فنی نمایندگی ­ها را تا رفع ایراد راهنمایی می ­نمایند. 

 

خدمات شمین سرویس چیست ؟

 

شمین سرويس ، سامانه سرويس هاي در محل در ايران مي باشد ، اين سامانه ارتباط دائمي و بدون وقفه مشتريان و مالكان خودرو با شركت شمین خودرو را برقرار مي سازد.

مشتريان ما مي توانند در محل كار يا منزل خود تكنسين هاي ما را ملاقات كنند. در اين طرح ، شركت يك تكنسين آموزش ديده را براي خودروي مشتري اعزام مي كند . شمین سرويس علاوه بر انجام سرويس هاي ادواري ، آمادگي بازديدهاي فني ، بازديدهاي قبل از سفر در محل مشتري را نيز خواهند داشت. راهنمايي فني مشتري ، اخذ وقت از تعميرگاه مركزي ، تامين قطعات اصلي و افزودني هاي مجاز و … خدمات ديگري است كه در زمان بازديد در محل ، براي مشتريان انجام خواهد شد .

 

 

۱- مديريت و نگهداري خودرو خود را به ما بسپاريد :

خدمت جديدي است كه از سوي شركت شمین خودرو با بروزترين متدهاي روز دنيا و نرم افزارهاي پيشرفته جهت انجام مديريت سرويس و نگهداري خودرو به مشتريان محترم ارائه مي گردد .
بسياري از مشتريان  نسبت به بازديدهاي ادواري كه در كتابچه راهنماي مشتريان ذكر شده است كم توجه مي باشند. بازديد در محل رايگان خودرو براي ايجاد اطمينان خاطر براي مشتريان از سلامت خودرو تعريف شده است. با ارائه اين طرح ، مشتريان از صحت و سلامت كليه سيستمهاي خودروي خود مطمئن مي شوند و در صورت وجود هر مشكل احتمالي ، در مراحل اوليه نسبت به رفع آن اقدام مي شود تا هزينه هاي اضافه به مشتري تحميل نشود.

 

۲- پشتیبانی فنی و گارانتی : 

هدف اين شرکت اطمينان یافتن از عملكرد مناسب و هماهنگ در ارائه خدمات پس از فروش به مشتريان شركت شمین خودرو می باشد. در این راستا تمامی مسائل فنی و تعمیراتی مطابق آخرین استانداردهای شرکت انجام می پذیرد. گارانتي ، تعهد و قبول شركت مبني بر پوشش ايرادهاي ناشي از طراحي و ساخت خودرو (ایرادهای کیفی) براي يك دوره مشخص مي باشد كه در صورت بروز هرگونه مشكل در اين دوره تمامی ايرادات ناشي از توليد (ایرادات کیفی) طبق الزامات ارائه شده در دفترچه گارانتی در چارچوب قوانين گارانتي شركت  توسط شركت شمین خودرو برطرف خواهد شد.

 

اطلاعات تماس :

  • شماره تماس جهت دريافت سرويس هاي مذكور : ۱۲۳۴۵۶-۰۲۱ داخلی ۱
  • تاریخ انتشار : جولای 31, 2022
  • نظرات : بدون نظر
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید